Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa najlepszego polskiego tenisisty

Zdjęcie: ATP – Huber Hurkacz

Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 10. miejsce w rankingu ATP. Świetna sportowa postawa przełożyła się w przypadku Hurkacza na jego ekspozycję medialną.

Hurkacz wygrał w tym roku turnieje w Delray Beach, Miami i Metz, a po drodze do półfinału wielkoszlemowego Wimbledonu pokonał między innymi Rogera Federera. Celem zawodnika pochodzącego z Wrocławia w końcówce sezonu jest awans do turnieju Masters w Turynie, w którym zagra ośmiu najlepszych tenisistów mijającego roku.

W pierwszych trzech kwartałach tego roku liczba publikacji na temat Hurkacza w mediach krajowych – z uwzględnieniem zarówno mediów tradycyjnych takich jak prasa, telewizja i radio, jak i kanałów społecznościowych – wyniosła 69 677. Całkowity poziom dotarcia tych informacji, pozwalający oszacować realną liczbę kontaktów z nimi, wyniósł ponad 2,4 mld. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy przekazu związanego z Hubertem Hurkaczem przekroczył natomiast 287 mln zł.

„Hubert Hurkacz jest w tej chwili najwyżej notowanym zawodnikiem w historii polskiego tenisa. Jego wartość marketingowa, która ciągle rośnie, jest pochodną ciężkiej pracy i pełnej koncentracji na rozwoju sportowej kariery. Hubert w pełni podporządkował temu ostatnie lata i jest skupiony na tym, żeby dalej piąć się w górę” – mówi Przemysław Piotrowicz, trener przygotowania fizycznego Hurkacza.

Raport do pobrania na: https://bit.ly/RaportHurkacz

Źródło: publicon.pl

.

UDOSTĘPNIJ:

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pin It on Pinterest

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x